środa, 13 maja 2015

"Wybrańcy losu" Gabriella Poole

Jest to pierwszy tom serii "Akademia Mroku" . Opowiada on historię Cassandry, dziewczyny z domu dziecka. Dostała się ona do kultowej Akademii Darke'a , w której uczyły się najwybitniejsze osoby polityki, mody i kultury.

Prawdziwi absolwenci Akademii łapią życie za gardło, Cassandro! Pamiętaj o tym”.

Akademia w każdym semestrze znajduje się w innym zakątku świata. Cassie źle się czuje przychodząc do akademii, gdzie każdy jest bogaty a ona nie. Zostaje przydzielona do pokoju z Isabellą , z którą się zaprzyjaźnia. Poznaje też Jake'a, Richarda, oraz Ranjit'a. Ciekawość Cassie może niestety zaprowadzić ją do diabła, albo raczej do Wybranych...

„Będziesz gotowa umrzeć, żeby zostać wybraną”

Jaką mroczną tajemnice skrywa akademia ? Czy uda jej się ją poznać? Kto skradnie jej serce? Czym okaże się być Few? I jak ta wiedza zmieni jej życie? To i wiele innych mrocznych sekretów akademii poznacie w trakcie czytania, do którego serdecznie zapraszam. Jak dla mnie fabuła jest niekonwencjonalna, wciągająca i nieprzewidywalna. Książka zabiła moją nude na jakiś czas i rozbudziła moją ciekawość i wiele innych przyjemnych uczuć ;)

"Mam nadzieję, że go skończy, pomyślała Cassie tęsknie. I że pozwoli mi go zobaczyć. Kreską narysował dwie figurki, które patrzyły na siebie z otwartą radością i rozbawieniem: mała dziewczyna w żółtym płaszczu przeciwdeszczowym piastująca w rączce balon i śmiejącą się nastolatkę siedzącą po turecku na murku, która ją szkicowała. Starsza dziewczyna wyglądała tak beztrosko, że trudno jej było rozpoznać w niej siebie."

Ocena: 6/6 ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz